organisatie

De organisatie van de Stichting Kunsteducatie De Rode Loper op School is compact. De staf bestaat uit:

Machtelt van Thiel – directeur van De Rode Loper op School
Wendeline Thole – projectleider EAST-OOST-OST en de KinderBiënnale
Olga Knetsch – projectcoördinator

Eliza Antonia – administratief medewerker
Hanna Huisman- algemene ondersteuning
Anna Houwen – vormgeving
Bert Abbing – vormgeving en ontwikkeling website
Martin Takken – ontwikkeling database

Team De Rode Loper op School

Machtelt van Thiel

Oprichter en directeur van de Stichting De Rode Loper op School, sinds 2000. Opleiding in dramatische en beeldende vakken, o.a. Academie voor Expressie door Woord en Gebaar, Post HBO docent schrijven proza en poëzie en Post HBO Taaldrukken. Ontwikkelde voor het LKCA literaire projecten en een bijscholing voor literaire consulenten in de provincie Gelderland.

Wendeline Thole

Eigenaar van Buro Thole en Bougie Art Foundation. Voorheen werkzaam bij ING Art Management en NN. Opleiding: master crossover-creativity (HKU), drs Kunstgeschiedenis (Radboud Universiteit).

Olga Knetsch

Zelfstandig ondernemer in de culturele en maatschappelijke sector met opdracht bij o.a. theater Aan de Slinger in Houten, afd. Educatie. Afgestudeerd Hogeschool van Utrecht Culturele Maatschappelijke Vorming.